Thursday, May 10, 2012

menghitung hari...

ASSALAMUALAIKUM.....




Erm,,lagi 19 hari lagi aku akan ke satu tempat yang sangat2 diidamkan oleh semua orang untuk pergi...macam2 perasaan bercampur baur asenye....tapi perasaan keterujaan yg mendominasi segenap ruang di hati niee....takut ade...hepi tu semestinye....aku harap sangat segalanya berjalan lancar...lagipon banyak lagi bende yang aku x abes blaja..terasa diri sgt jahil..tu laah..dlu waktu blaja syariah..tak penah la nak jawab soalan bahagian tu..hahahaha,,,padan muke aku...tarikh pemergian aku nie pulakk naseb baek sehari selepas hari pendaftaran matriks..so,xde la risau sangat....tapi aku akan kehilangan momen2 orientasi...tapi xpe...ALLAH gantikan ngan sesuatu yg sangatttttt2 baekkk...aku akan berorientasi ngn ALLAH....di rumahNYA...di Bumi penuh BARAKAH...yg xkan dpt dimasuki oleh DAJJAL...aku harap sangat pemergian aku ke sana merupakan satu turning point untuk aku berubah ke arah kebaikan....dari segenap aspek...dan terus beristiqamah dengannya...
YA ALLAH...Panjangkan lah umur kami untuk sampai di sana....Engkau terimalah kedatangan kami Ya ALLAH...permudahkanlah urusan kami...semoga segalanya berjalan lancar dan di bwah lindungan rahmatMU....










                                                               Masjidil haram




                                                                 Masjid Nabawi









No comments:

Post a Comment